onsdag 29. april 2015

Scrappesjuke i fleire veker.

No har eg site ned ei kjellerstova i dag ut og inn i snart 4 veker og kun scrappa. Det har for det meste gått i konfirmasjonskort. Når konfirmasjonshelgene har vert, så legger eg bilete av korta ut på nett. Det vil seie, dei som allereie er solgt og er spesialbestilling. Så lenge så er dei ein hemmeligheit. Er kun i ei gruppe på Facebook dei er lagt ut.

Har nettopp hatt ei opprydning igjen her på scarppebordet mitt. Driver og på å sortere alle papira mine i farger. Kjøpte no nydleg eit heimearkiv som eg kan ha alle arka oppi sortert etter farger og anna.
Eg får i det minste system på alle fargene. Trudde eg ikkje hadde så mange forskjellige farger.  Men, eg tviler eg tar vare på alle rester. Dei som ikkje går i kuttaren, havner i bosset.


Siste prosjekt eg skal i gang med blir ein eksplosjonsboks som skal bli eit konfirmasjonskort. Men, det får bli over helga. Trenger litt meir ark for å lage boksen. Har ikkje dei riktige fargene her no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentarer. :)